Saturday, July 16, 2011

sedangkan lidah lagi tergigit....

kali ni aku nk post sedih2 sikit
yela..tengah sedih..dah la xde tempat nak luah..
biasala..mslh xbesar pun
aku yg suka besarkan hal..
hubungan camtu la
ada kala suka..ada kala berduka..
semua tu mematangkan hubungan kita..betul tak??

hmm..tah la..
aku berasa tak berapa nk seronok arini..
yela..mesti la heran kan..tgk post kat bawah ni mcm best jer
mcm baru balik dr bercuti..
tapi tiba2 jd cmnie pulak..
biasa la tu..

hmm..nak nangis..tapi..perlu ke?
selesai masalah ke?
nabil tahu ke apa masalah sebenarnya..
ke aku je yg ada perasaan camni

sbb tu aku benci stress
aku sendiri
aku tak de tempat nk luah semua benda yg bersarang dlm hati aku
nabil plk sekarang ni asyik tido awal..camne aku nk cerita
tah la..mmg nak nangis sgt sekarang ni..
mmg jenis aku cmnie..
masalah kecik2 aku malas nk amik tahu sangat,,
tapi sampai time aku xboleh pikul masalah yg aku hadapi
mesti timbul balik yg lama2..
tu keburukan aku..

abang taw x..syg sedih sgt
syg xtaw abg rasa ker x
syg xtaw ni masalah kecik ker besar bg abg
syg ambil berat..salah ke??
abg jugak ckp..abg suka bila syg amik berat,.
syg hormat abg..
tlg la jaga hati syg ni abg..rapuh sgt,,

tah la abg..syg doa semua yg syg rasa skrg ni hilang esok..
harap2 esok bawak sinar bahagia..
dah 2 tahun lebih dah
macam2 rencah yg kita dah tempuh
semoga kita makin tabah n kuat menempuh liku2 kehidupan kita...
syg syg abg sgt2.
maafkan syg...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.